7 anledningar att starta en blogg:

Jag skriver
1. Jag är bättre på att formulera mig i skrift än i tal (inbillar jag mig i alla fall).

2. En dagbok i papper funkar ju såklart men är man något av en datanörd (som jag) känns en blogg lite mer coolt.  Dessutom tidsödande att klistra in bilder i en bok.

3. Jag är en smula disträ (har jag hört) och lite glömsk så en blogg blir ett bra sätt att komma ihåg saker och händelser jag inte vill glömma.

4. Det finns alldeles för få bloggar...

5. Om jag någon gång får frågan: ”Vad vet inte folk om dig?” så kan jag svara att jag skriver en blogg.

6. Jag är lite uttråkad.

7. Kanske kommer någon att läsa min blogg (?) och kanske kommer denna någon tycka att den är underhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0