Nageltrams


Söndagmiddag med tjocka släkten. Kanske skulle ta och bättra på nagellacket. Eller nej... det nog är en dum idé. Jag har ju lite andra saker att pyssla med innan vi ska åka. Men joo! Det ska funka. Jag målar ena handens naglar först, låter den torka och sen målar jag de andra. Då kan jag få lite enhandsgrejer gjorda däremellan. Multitasking liksom. (Målar fem naglar). Hmm... tvätten skulle behöva vikas. Jag kör några kalsonger och strumpor, det är lätt som en plätt. Oops, det kändes som jag fastade i något där. Säkert ingen fara. Om jag skulle ta och fixa håret kanske? Det går väl bra med en hand? Fix, fix, trix, trix, bara hjälpa till liite med högerhanden. Klart! Bra, men då är det väl dags att måla naglarna på den andra handen? Få se nu... satan. Multitasking my ass. Mina nymålade naglar ser ut som om de har åldrats med ungerfär 40 år - de har blivit rynkiga. Och nu är klockan 20 minuter över den tiden vi skull ha åkt. Jamen vad bra. Men det är väl den naturliga looken som gäller i år ändå eller? (Gör en snabb manöver med nagellacks-removern och skyndar ut till bilen).

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, naturligt är alltid bäst ;)

2010-02-07 @ 20:45:02
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Vardagsverser

Jamen då så, då kör jag på det!

Välkommen förresten! Den första kommentaren (som räknas) minsann :-)

2010-02-07 @ 21:20:02
URL: http://vardagsverser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0