Fynd


Det är märkligt hur man ibland kan bli sådär euforiskt lycklig för att man hittat ett fint halsband. Och man har inte bara hittat det där fina halsbandet - man har turen att prislappen lyder 29:50:-. Då tänker man genast - vilket kap, jag måste köpa det nu, innan någon annan hittar det. Vilka loosers va, som inte upptäckt detta kap före mig (som spenderar tid på realtidsshopping en gång varannan månad ungefär). Och sen tänker jag - men hur kommer det sig egentilgen att det här halsbandet är på rea? Tycker alla andra att det är så fult, att det vid säsongens slut finns för många över och därför hamnar på reapinnen? Antagligen. Men bryr jag mig om det egentligen?

Skit samma, jag tycker det är underbart och man kan ju också välja att tro att den här snyggingen hängde undangömd bakom en massa annat, gömd för sin skönhet så endast ett tränat falköga kan upptäcka dess ljuvliga existens. Ja, så måste det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0