Prinsar och prinsessor


Här är det fredagskungligt för hela slanten. Tyll, tiaror, prinskronor och sammetsflugor - allt har släpats fram ur gömmor jag inte visste vi hade för att stilla L:s prinsessfäbless. Jag försökte protestera en stund (det blir så fasansfullt mycket tvätt av alla dessa klädbyten) men när hon överlycklig hittade en aprikos, tylliknade kjol i min garderob kunde jag inte stå emot längre. Hon ville så gärna överaska pappa när han kom hem. Och han i sin tur blev genast uppskickad till övervåningen för att byta om till mer passande klädsel så fort han kom innanför dörren. Så nu sitter vi här som löjliga familjen och äter årets första semla på månadens sista fredag. Rätt nice!

Kommentarer
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

Hejsan.

Kika gärna in på min blogg och kolla mina fotografier jag lägger upp varje dag.

Släng gärna in en kommentar vad du tyckte om bloggen:)

kramar Julia

2010-01-29 @ 22:26:37
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Vardagsverser

Du det kunde jag kanske ha gjort, om du hade skrivit något som hade det minsta med mitt inlägg att göra, din lilla råtta!



:-)

2010-02-07 @ 21:23:44
URL: http://vardagsverser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0