Jag mot löpbandet, del 2


Jag har satt upp ett mål för min träning som hjälper till att få tiden gå snabbare på löpbandet. Det är en genialisk idé. Jag testade den onsdags och den fungerade över förväntan. 45 minuter utan att blinka och sedan fortsatte jag en stund på roddmaskinen utav bara farten. Ett träningspass har aldrig varit så känslofyllt som detta var. Jag vet inte riktigt när jag kommer slutföra mitt mål men jag är övertygad om att det blir under våren i alla fall. Sen får jag komma på en annan morot.

Ni tycker såklart att jag ska avslöja vad det är men det tror jag inte att jag vill. Jag är nog lite feg... det får vara någon måtta med pressen så att säga. Så jag håller på min genialiska idé och lovar att avslöja den när jag nått mitt mål. Håll ut tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0